BOSS Orange
Det er et tysk modehus, som vi alle gerne vil have en snert af. Vi kender det nemlig for de velduftende parfumer og gaveæsker, der er sikre hits under juletræet eller som gave til andre anledninger. Dette attraktive og luksuriøse mega-mærke er naturligvis meget mere end kropspleje og parfumeri, for tøj, tilbehør og fodtøj er ligeledes noget, som man kan få fingrene i. Hugo Boss er selve hovedmærket med langt over 90 års erfaring på bagen. Op gennem årene har moderselskabet så formået at forny sig og følge tidens tendenser i form af løbende lanceringer af flere undermærker, som så også er blevet revideret senere igen. BOSS Orange er en ud af tre underlinjer, som i dag stadig er attraktivt. Det er kendt for at være en lidt mere afslappet linje, der især henvender sig til det yngre segment. Orange-kollektionerne til herrer blev lanceret første gang i 1999, mens rækken til kvinder så dagens lys i 2005. Dermed er det et forholdsvist nyt mærke, du kan iklæde dig.
En stor snert af luksus i selskab med urbanness
Har man hang til lidt ekstra luksus i hverdagen, så er BOSS Orange et rigtig godt valg. Det er mærket, som formår at klæde både mænd og kvinder på i en blanding af eksklusive lines og mere casual udtryk. De forskellige items er både sporty og formelle. Så ved at matche og mikse på alle måder opnår man en personlig stil med masser af pondus. Her får man storbyens bank- og advokat-look kombineret med noget rebelsk og streetsmart. Læg dertil en model- og catwalk-inspireret attitude, og du har et BOSS Orange-look, som vi kender og elsker det! Kollektionerne giver nemlig plads til, at man både kan være ung og fri på samme tid, som man er voksen og seriøs. Det er en top fed balance, der samtidig er stilsikker, men som også eksperimenterer og viser masser af fremsynethed. Bare logoet i sig selv er appetitligt og eftertragtet, så der er masser af værdier og tiltrækningskraft hos dette internationale mærke med tyske rødder.
Efter at have kørt en rimelig fast stil fra 1999 og frem – samt for kvindegarderobens vedkommende fra 2005 – så valgte BOSS Orange at relancere mærket i 2010. Det viser igen mærkets evne til at tage fat om roden og ryste posen, når der er behov for det. Det har betydet en endnu større drejning over mod en mere denim-baseret linje, som også passer super godt ind i hverdagens trends. Det er noget, som tidens unge samt voksne publikum kan forholde sig til, for alle elsker at gå i jeans og dertilhørende items. BOSS Orange fuldfører det ved at blande alle de mest eftertragtede stilarter som læder, ruskind, strik, uld-coats og lignende items, så du altid fremstår som en inspirerende modekilde for andre i gadebilledet. Udover denne orange linje byder koncernen også på de tre andre velkendte mærker i form af Boss Green, Hugo og Boss, så der er rigeligt at vælge imellem, når der skal shoppes nye, lækre produkter, hvad enten det er til hverdag, sport eller fest.